تخلیه سپتیک تانک

5 امتیاز از 2 رای
تخلیه سپتیک تانک تهران

تخلیه سپتیک تانک و لایروبی چاه سپتیک یکی از مهم ترین اقدامات برای محیط هایی می باشد که این گروه از تانکر و چاه ها حفر و نصب می گردند، لازم است به صورت دوره ای صورت گیرد. سپتیک تانک یا چاه سپتیک به نوع خاصی از تانکر و چاه ها گفته میشود که به فاضلاب مرکزی متصل نبوده و دارای ظرفیت مشخص و محدودی می باشند. با توجه به عدم اتصال این نوع چاه به فاضلاب مرکزی و محدود بودن ظرفیت آنها، تخلیه چاه سپتیک انجام میشود. گروه خدمات فنی تهران به عنوان یکی از با سابقه ترین تیم ها در زمینه لایروبی و تخلیه سپتیک تانک تهران، آماده ارائه این خدمات به صورت تخلیه سپتیک فوری و ارزان و شبانه روزی و لایروبی سپتیک با دستگاه ها و تجهیزات کاملا بروز می باشد. در ادامه به ویژگی های مهم نحوه ارائه این خدمات توسط گروه خدمات فنی تهران خواهیم پرداخت.

تخلیه سپتیک تانک بتنی، پلی اتیلن

سپتیک تانک به نوع خاصی از تانک ها گفته میشود که از رایج ترین انواع سپتیک می توان به بتنی، پلی اتیلن و آجری اشاره نمود که در محیط هایی که با محدودیت هایی برای اتصال به فاضلاب شهری مواجه هستند مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع تانک دارای دو بخش مهم می باشد که در بخش ابتدایی حدود دو سوم از ظرفیت کلی آن در نظر گرفته شده و به منظور ته نشین شدن مواد جامد و معلق در فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرد. بخش دوم آن عمل انتقال ذرات کلوئیدی و چربی بر روی سطح فاضلاب صورت می گیرد. ظرفیت سپتیک تانک محدود بوده و با توجه به میزان بزرگی آن و مقدار فاضلابی که در طول روز وارد می شود، اندازه تانک یا چاه سپتیک تعیین می گردد. در محیط هایی که از این نوع تانک استفاده میشود، انجام لایروبی سپتیک تانک و تخلیه سپیتک دو اقدام مهم می باشد که مورد اول به منظور جلوگیری از ایجاد بوی زننده فاضلاب و پر شدن سریع تانک صورت گرفته و تخلیه سپتیک نیز همان طور که از نامش مشخص است، پس از تکمیل شدن ظرفیت چاه یا تانک انجام می شود.

لازم به ذکر است که تمام عملیات تخلیه چاه و لایروبی سپتیک در تهران توسط تجهیزات کاملا بروز و استاندارد از قبیل انواع لجن کش و کف کش و تانکرهای تخلیه و پمپ های مکنده صورت می گیرد.

تخلیه سپتیک فوری

یکی از مهم ترین کاربردهای تانک و چاه سپتیک، رستوران و هتل ها، مجتمع های مسکونی با محدودیت عدم اتصال به فاضلاب شهری، کارخانجات و تصفیه خانه ها می باشد. با توجه به ظرفیت محدود این نوع چاه و ورود پیاپی فاضلاب به آن، لازم است پس از تکمیل شدن ظرفیت آنها بلافاصله نسبت به تخلیه آن اقدام شود. تخلیه سپتیک فوری از مهم ترین ویژگی هایی می باشد که گروه خدمات فنی تهران با بیش از 30 سال سابقه فعالیت ارائه می دهد. با توجه به تعداد زیاد شعبه های فعال این گروه در تمام مناطق تهران، پس از تماس مشتری بلافاصله تیم حرفه ای به محل اعزام میشوند. استفاده از خدمات کاملا حرفه ای برای تخلیه سپتیک فوری باعث میشود تا ارائه خدمات با کیفیت بالا در کمترین زمان قابل انجام باشد. به عبارت دیگر، تفاوتی ندارد که برای تخلیه چاه سپتیک تانک شمال تهران به دنبال گزینه ای مناسب هستید یا برای تخلیه سپتیک تانک در جنوب تهران، در هر صورت کافیست با این مجموعه تماس بگیرید تا فوری و در کمترین زمان در محل حضور پیدا کنند.

تخلیه چاه سپتیک در تهران

تخلیه سپتیک ارزان در تهران

قیمت تخلیه سپتیک تانک تهران با توجه به ظرفیت تانک تعیین میگردد که این نرخ گذاری توسط اتحادیه انجام میشود. با توجه به اینکه تیم خدمات فنی تهران برای تمام خدمات خود بر اساس نرخ های مصوب توسط اتحادیه اقدام می نماید، لذا می توان تخلیه سپتیک ارزان را از این تیم انتظار داشت. به منظور ارائه خدمات تخلیه سپتیک ارزان در تهران و شفافیت هزینه ها، پس از اتمام کار می توانید از تیم گروه فاکتور دریافت نمایید. لازم به ذکر است که قیمت با توجه به نوع تانک (پلی اتیلن، بتنی و آجری)، ظرفیت آن و همچنین هزینه های مربوط به لایروبی در صورت نیاز تعیین می گردد.

تخلیه سپتیک شبانه روزی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که تیم خدمات فنی تهران برای ارائه تمام خدمات تخلیه چاه و فاضلاب در اولویت قرار داده است، عدم محدودیت در زمان اعزام تیم خود در محل می باشد. به طوریکه در 24 ساعت روز و هفت روز هفته و بدون هیچگونه تعطیلی، می توان از خدمات تخلیه سپتیک شبانه روزی این تیم استفاده نمود. این مسئله به این خاطر اهمیت زیادی دارد که عدم تخلیه بلافاصله باعث بروز نم و رطوبت و خرابی در محل شده و از نظر بهداشت و سلامت نیز یک تهدید بزرگ محسوب می شود. برای تخلیه سپتیک تانک غرب تهران یا تخلیه چاه سپتیک شرق تهران یا سایر مناطق کافیست در هر ساعت از شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل رسمی سال با گروه خدمات فنی تماس بگیرید.

لایروبی سپتیک تانک در تهران

ورود مکرر فاضلاب به تانک های سپتیک و تخلیه آن باعث ته نشین شدن مواد جامد و معلق در کف تانک یا چاه شده و همچنین لایه هایی ضخیم از لجن در دیواره های آن نیز ایجاد میگردد. وجود این لایه ها به شدت بر افزایش بوی فاضلاب در محیط کمک میکند که شرایط را برای تنفس افراد حاضر سخت خواهد کرد. علاوه براین، به مرور باعث میشود ظرفیت سپتیک تانک کاهش پیدا نموده و سرعت پر شدن آن بیشتر شود. لایروبی سپتیک تانک تهران یکی از مهم ترین خدماتی می باشد که تیم خدمات فنی ارائه می دهد. لایروبی سپتیک تانک توسط افراد حرفه ای با ابزارهای کاملا بروز در هر ساعت از شبانه روز و ارزان و فوری از ویژگی های مهم خدمات این گروه می باشد.

فرآیند لایروبی پس از تخلیه چاه صورت می گیرد که علاوه بر ابزارآلات استاندارد و حرفه ای به افرادی نیاز دارد که در این کار تخصص و تجربه لازم را کسب کرده باشند. پس از تخلیه چاه، فرد حرفه ای وارد تانک یا چاه شده و با ابزارهای مخصوص لجن و لایه های رسوب شده در کف و دیواره ها را تراشیده و باعث زنده شدن مجدد آن می گردد.

در حالت کلی مهم ترین ویژگی های خدمات لایروبی چاه ارائه شده توسط تیم خدمات فنی تهران شامل موارد زیر می باشد:

  • لایروبی چاه سپتیک ارزان همراه با ارائه فاکتور و بر اساس نرخ های اتحادیه
  • لایروبی سپتیک تانک توسط دستگاه های حرفه ای از قبیل انواع تانک، لجن کش، پمپ های مکنده
  • لایروبی تانک سپتیک توسط افراد حرفه ای و ماهر
  • لایروبی شبانه روزی و فوری در تمام مناطق تهران

لایروبی سپتیک تانک در تهران

کدام محیط ها به خدمات لایروبی و تخلیه سپتیک نیاز دارند؟

علاوه بر استفاده از تانک و چاه سپتیک برای محیط های مسکونی و صنعتی که امکان اتصال به فاضلاب مرکزی را ندارند، در برخی از مشاغل نیز استفاده از این نوع تانک در بسیاری از مواقع الزامی می باشد. به عنوان مثال، رستوران ها و هتل ها به دلیل وجود روغن و ذرات چربی زیاد در فاضلاب آنها با محدودیت هایی از طرف شهرداری برای تخلیه مستقیم آنها به فاضلاب مرکزی و شهری مواجه هستند. به همین خاطر لازم است فاضلاب ابتدا وارد تانک های سپتیک شده و پس از ته نشین شدن ذرات معلق و انتقال ذرات چربی بر روی فاضلاب و جمع آوری آنها توسط تجهیزات ویژه، فاضلاب تقریبا زلال به لوله های انتقال فاضلاب مرکزی وارد شوند.

علاوه براین، برای عمل پیش تصفیه در تصفیه خانه های بزرگ صنعتی و نیمه صنعتی نیز از این نوع تانک و چاه استفاده می شود. در نتیجه از اصلی ترین گروه ها برای استفاده از خدمات تخلیه چاه و لایروبی سپتیک تانک در تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رستوران ها و هتل ها و سازمان ها و ادارات
  • تصفیه خانه های صنعتی و نیمه صنعتی
  • مجتمع های مسکونی
  • کارخانجات و کارگاه ها
  • کمپ های آموزشی و نظامی موقت

تخلیه و لایروبی سپتیک تانک در تمام مناطق تهران

تمام خدمات گروه خدمات فنی تهران در شعبه های متعدد آن قابل ارائه بوده که همگی توسط افراد و تیم های کاملا حرفه ای و ماهر قابل انجام می باشند. این تیم بیش از 30 سال سابقه فعالیت در این حوزه را داشته و از قدیمی ترین تیم ها در تهران به شمار می رود. برای استفاده از خدمات تخلیه چاه سپتیک و لایروبی سپتیک تانک شمال تهران، جنوب، شرق و غرب تهران کافیست از راه های ارتباطی پایین صفحه استفاده کنید.

لوله بازکنی و تخلیه چاه از آن دسته خدمات می باشند که مورد نیاز تمام ساختمان های مسکونی و اداری و غیره بوده و در سرویس

بدون دیدگاه

لوله بازکنی سیار تهران به مجموعه خدمات لوله بازکنی از قبیل رفع گرفتکی لوله فاضلاب، رفع نم و رطوبت و سرویس توالت فرنگی و غیره گفته

2 دیدگاه

عیب و نقص‌های دیوار نازک در اثر عوامل فرسوده کننده داخلی یا خارجی، خوردگی لوله، ضربه، ساییدگی یا آسیب مکانیکی از جمله مشکلات شایع ساختمانی در

بدون دیدگاه

19 پاسخ

  1. ما دنبال یه شرکتیم که با قیمت ارزون به صورت بلند مدت برای تخلیه سپتیک تانک قرارداد ببندیم. شما همکاری میکنین در این زمینه؟ برای کارخونه جاده کرج لازم داریم

  2. بله ما با بسیاری از شرکتها، هتل ها و رستورانها قرارداد طولانی مدت و دائمی داریم. قیمتهای ما هم منصفانه و حتی کمتر از نرخ اتحادیه هست.

  3. سپتیک تانک فقط تخلیه میکنین یا لایروبی هم انجام میدین؟

  4. سلام تخلیه سپتیک تانک کارخونه سمت رباط کریم انجام میدین؟

  5. سلام برای باغ بیرون از شهر گفتن نمیشه چاه فاضلاب حفر کنیم و سپتیک تانک باید استفاده بشه، بنظرتون ظرفیت مخزن و جنس بدنه چاه چطور باید باشه که زیاد نیاز به تخلیه نداشته باشه؟

  6. سلام دوست عزیز
    ظرفیت سپتیک تانک و جنسش بر اساس میزان ورودی فاضلاب به سپتیک انتخاب میشه. شما میتونید با کارشناسان این حوزه تماس بگیرید تا با جواب دادن به چندتا سوال ساده بهتون بگن چه ظرفیتی و چه جنسی از سپتیک رو باید تهیه و نصب کنید.

  7. برای تخلیه سپتیک تانک شمال تهران تماس گرفتیم، خواستم تشکر کنم. واقعا راضی بودیم از کار و اینکه بسیار تمیز و بدون کثیفکاری تخلیه انجام دادین. خسته نباشید

  8. قیمت تخلیه سپتیک تانک برای مناطق مختلف تهران فرق داره یا همه جا نرخا یکسانن؟

  9. سلام جناب تازه دل
    نرخ تخلیه سپتیک در شرکت ما برای همه مناطق یکسانه و میتونید با خیال راحت تماس بگیرید

  10. سپتیک تانک کارگاه تولیدی اطراف تهران نیاز به تخلیه داره و چون بوی بدی داره احتمال زیاد لایروبی هم بخواد. جاده قدیم تهران کرج هستیم، سرویس میدین این منطقه؟

  11. برای منطقه خانی آباد تخلیه سپتیک تانک انجام میدین؟

  12. ما یه کارگاه صمنعتی اطراف تهران داریم که سپتیک تانک استفاده میشه. به شدت بوی بدی میده و با تخلیه مشکلش رفع نشد. چیکار باید انجام بدیم؟

  13. سلام
    بله ما کلیه خدمات مربوط به تخلیه و لایروبی سپتیک انجام میدیم ولی اولین باره که میشنوم در خانی آباد سپتیک کار شده… 🙂

  14. سلام دوست عزیز
    باید برای رفع بوی بد سپتیک تانک شما لایروبی بشه لطفا تماس بگیرید همکارا راهنماییتون کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *