سرویس توالت فرنگی خراب

5 امتیاز از 2 رای
سرویس توالت فرنگی خراب

نصب و تعمیر توالت فرنگی روکار و توکار (والهنگ) در تهران با قیمت مناسب به صورت شبانه روزی و فوری توسط سرویس کارهای باتجربه در مجموعه خدمات فنی تهران ارائه میشود. این مجموعه با استخدام تعمیرکار توالت فرنگی باتجربه و حرفه ای انواع خدمات از قبیل تعویض سیفون، تعمیر فلوتر، رفع نشتی و آب زدن توالت فرنگی، رفع مشکل تخلیه ضعیف و سرویس و نصب توالت فرنگی را تضمینی، فوری و ارزان در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ارائه می دهد.

نصب و تعمیر توالت فرنگی در تهران

اگر به دنبال تعمیرکار توالت فرنگی در تهران هستید که خدمات را در کوتاه ترین زمان با بهترین قیمت انجام دهد، کافیست با یکی از شعب خدمات فنی تهران تماس بگیرید. تعمیرکاران ما انواع خدمات نصب، تعمیر و سرویس توالت فرنگی دیواری و زمینی را در مناطق مختلف تهران ارائه می دهند. از جمله خدمات قابل ارائه در این مجموعه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • رفع مشکل تخلیه ضعیف توالت فرنگی
  • رفع نم و نشتی توالت فرنگی
  • تعویض توالت ایرانی با توالت فرنگی بدون تخریب
  • تعویض توپی شناور توالت فرنگی
  • رفع بوی بد توالت فرنگی
  • تعمیر فلوتر توالت فرنگی
  • تعمیر سیفون توالت فرنگی
  • رفع اشکال اهرم کاسه فرنگی
  • تعویض و تعمیر شناور توالت فرنگی
  • نصب و تعویض کاسه فرنگی
  • در آوردن اشیاء قیمتی (موبایل ، طلا و …) از توالت فرنگی
  • رفع گیر کردن اهرم قطع‌کن شناور فلاش تانک

تعمیر توالت فرنگی در تهران

در خدمات سرویس و تعمیر توالت فرنگی نه تنها محدودیتی در نوع مشکلات موجود در کاسه توالت و سایر بخش های آن نیست، بلکه تمام مدل ها را نیز پوشش می دهیم. به عبارت دیگر، تفاوتی ندارد که توالت فرنگی توکار باشد یا روکار، در هر صورت تمام مشکلات آن در کوتاهترین زمان و کاملا تضمینی برطرف خواهد شد.

تعمیر توالت فرنگی روکار

هر یک از مدل های توالت فرنگی با مشکلات خاصی مواجه هستند که دلیل آن نصب غیر استاندارد، استفاده نادرست و کیفیت پایین قطعات داخلی آن است. تعمیرکاران و سرویس کار دستشویی فرنگی روکار یا زمینی در این مجموعه با خرابی های رایج و دلیل رخ دادن آنها آشنایی کامل داشته و آنها را در زمان بسیار کوتاه رفع می کند. لذا اگر از زیر توالت فرنگی زمینی آب نشت می کند یا فلوتر آن خراب است و سیفون به درستی کار نمی کند، کافیست با ما تماس بگیرید.

تعمیر توالت فرنگی توکار

در سرویس و تعمیر توالت فرنگی توکار یا والهنگ مهارت و تجربه تعمیرکار اهمیت بالایی دارد. چون بسیاری از قطعات این توالت ها داخل دیوار نصب شده و روی آنها کاشی قرار گرفته است. به همین دلیل مهم این است که تعمیر توالت فرنگی توکار بدون تخریب انجام شود و از هزینه ها کاسته شود. اگر به دنبال مجموعه ای حرفه ای با این ویژگی هستید، کافیست با خدمات فنی تهران تماس بگیرید.

تعمیر و سرویس توالت فرنگی شبانه روزی

اگر شناور توالت فرنگی خراب شده و سیفون به طور مداوم سرریز میشود، چنانچه از زیر کاسه توالت فرنگی آب نشت می کند یا بوی بسیار بدی از توالت در سرویس بهداشتی پخش میشود در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما تماس بگیرید. سرویس توالت فرنگی و هرگونه خدمات تعمیر آن در این مجموعه 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل رسمی سال ارائه میشود.

نصب توالت فرنگی در تهران

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث خرابی های مداوم توالت فرنگی میشود، نصب غیراستاندارد آن است. در نصب توالت فرنگی توکار و روکار باید تمام استانداردها و فاصله از دیوار و غیره رعایت شوند تا عملکرد آن با مشکل مواجه نشود. در خدمات فنی تهران نصاب توالت فرنگی حرفه ای فوری و ارزان این خدمات را با تضمین 100 درصد ارائه می دهد.
علاوه بر نصب، خدمات تبدیل توالت ایرانی به فرنگی نیز در این مجموعه بدون تخریب و کثیف کاری ارائه میشود. به دلیل رعایت استانداردها بعد از نصب هیچگونه مشکل در تخلیه و پایین رفتن آب از کاسه توالت وجود نخواهد داشت و امکان نشت آب و غیره به صفر کاهش پیدا می کند.

نصب توالت فرنگی توکار (دیواری)

با توجه به اینکه در توالت فرنگی توکار یا والهنگ فلاش تانک داخل دیوار قرار میگیرد، نصب آن باید با دقت و مهارت بالایی انجام شود. چون هرگونه خرابی ممکن است به تخریب دیوار منتهی شود. نصاب های حرفه ای خدمات فنی تهران با سالها تجربه با ساختار داخلی والهنگ ها آشنایی کامل داشته و به صورت صد در صد تضمینی نصب را استاندارد انجام می دهند.

نصب توالت فرنگی روکار

در نصب توالت فرنگی روکار نصاب باید به فاکتورهای متعددی از قبیل فاصله آکس از دیوار، شیب زمین، فاصله از درب و شیر آب و غیره توجه داشته باشد. در غیر این صورت مشکلات زیادی در آینده بوجود می آید. نصب دستشویی فرنگی زمینی و روکار در تمام مناطق تهران توسط نصاب حرفه ای و با قیمت مناسب در خدمات فنی تهران ارائه می شود.

تعمیر توالت فرنگی شمال تهران

جهت نصب، سرویس و تعمیر توالت فرنگی شمال تهران در هر یک از مناطق زیر کافیست با شماره تلفن های ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۹۸ و ۰۲۱۲۲۴۹۳۲۲۴ تماس بگیرید:
زعفرانیه، کامرانیه، فرمانیه، اقدسیه، داودیه، آجودانیه ، احتشامیه، مینی سیتی، لویزان، ازگل، ظفر، نیاوران، دزاشیب، دروس، مینی سیتی، چیذر، اختیاریه، سوهانک، تجریش، قلهک، ولنجک، میرداماد، پاسداران، جلفا

تعمیر توالت فرنگی جنوب تهران

جهت نصب، سرویس و تعمیر توالت فرنگی شمال تهران در هر یک از مناطق زیر کافیست با شماره تلفن های ۰۲۱۳۳۲۵۵۷۳۷ تماس بگیرید:
شهرری، نازی آباد، خانی آباد، سیزده آبان، تقی آباد، سه راه ورامین، امام زاده ابوالحسن، صالح آباد، زمزم، شوش، مولوی، کیانشهر، دولت آباد، خزانه، میدان بهشت، چهارصد دستگاه، جوادیه، نواب، افسریه، لاله زار، بازار، فلاح، یاخچی آباد، میدان محمدیه، دروازه غار، شاپور، مسعودیه، سیروس، یافت آباد، اتابک، آذری،خراسان، امین حضور

تعمیر توالت فرنگی غرب تهران

جهت نصب، سرویس و تعمیر توالت فرنگی شمال تهران در هر یک از مناطق زیر کافیست با شماره تلفن های ۰۲۱۴۴۸۹۵۵۹۱ – ۰۲۱۴۴۳۸۳۷۸۳ تماس بگیرید:
مرزداران، پونک، شهرک غرب، شهرک نفت، سردار جنگل، سعادت آباد، میدان کاج، دهکده المپیک، شهر زیبا، آریا شهر، بلوار فردوس، آیت الله کاشانی، اکباتان، گیشا، چیتگر، تهرانسر، حصارک، آزادی، ستارخان، باقرخان، کن، فرحزاد، وردآورد

تعمیر توالت فرنگی شرق تهران

جهت نصب، سرویس و تعمیر توالت فرنگی شمال تهران در هر یک از مناطق زیر کافیست با شماره تلفن های ۰۲۱۷۷۲۸۴۹۷۹ – ۰۲۱۷۷۵۵۷۰۶۴ – ۰۲۱۲۶۷۰۱۶۶۹ تماس بگیرید:
تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، استخر، میدان الغدیر، دلاوران، تکاوران، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، تهران نو، شهرک امید، نارمک، کالاد، سبلان، هنگام، فرجام، نظام آباد، امام حسین، میدان سپاه، حشمتیه، نیرو هوایی، مجیدیه شریعتی

لوله بازکنی و تخلیه چاه از آن دسته خدمات می باشند که مورد نیاز تمام ساختمان های مسکونی و اداری و غیره بوده و در سرویس

بدون دیدگاه

لوله بازکنی سیار تهران به مجموعه خدمات لوله بازکنی از قبیل رفع گرفتکی لوله فاضلاب، رفع نم و رطوبت و سرویس توالت فرنگی و غیره گفته

2 دیدگاه

عیب و نقص‌های دیوار نازک در اثر عوامل فرسوده کننده داخلی یا خارجی، خوردگی لوله، ضربه، ساییدگی یا آسیب مکانیکی از جمله مشکلات شایع ساختمانی در

بدون دیدگاه

5 پاسخ

  1. سلام. سیفون توالت فرنگی رو باید چند مرتبه بزنیم تا کار کنه، باید چیکار کنیم درست بشه؟

  2. سلام جناب هاشمی عزیز
    سیفون خراب شده و باید تعویض بشه، البته بعضی از برندها قابل تعمیر هستند ولی تمعیرشونم که میکنی باز یه مدت بعد خراب میشه،پیشنهاد میکنم تعویض کنید.

  3. تعویض توالت فرنگی هم دارین؟ کلا میخوایم کاسه توالت رو تغییر بدیم

  4. ممنون از اینکه خیلی سریع و بدون خرابکاری توالت فرنگی رو نصب کردین

  5. سلام، بله ما کار نصب و تعویض توالت فرنگی و حتی تبدیل توالت ایرانی به فرنگی رو براتون انجام میدیم. در صورت تمایل تماس بگیرید در خدمیتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *